wtorek, 24 grudnia 2013

Wesołych Świąt :)

Wygląda na to, że teraz muszę dawać znak życia minimalnie co sześć miesięcy. Nieśmiało liczyłam, że wyrobię się z rozdziałem, jednak rozdział leży i kwiczy, a Wena najwyraźniej zrobiła sobie długie wakacje :/ W takim razie skorzystam z okazji, by życzyć Wam, moi kochani Czytelnicy, ciepłych, rodzinnych, magicznych Świąt Bożego Narodzenia, spełnienia wszystkich Waszych najpiękniejszych marzeń oraz najwspanialszego roku w Waszym (dotychczasowym :P) życiu :) A sobie życzę, abyście nadal tu ze mną byli :)

Wasza Mistress Vanity


3 komentarze:

  1. Dzięki i wzajemnie, będę tu zaglądał co jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie wiem ile jeszcze moja cierpliwość wytrzyma.
    Wszystkie blogi jakie teraz czytam stoją w miejscu ;(
    Bardzo mi się to nie podoba. Mam nadzieję, że niedługo jak tu znów trafię zobaczę nową notkę. Historia musi trwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko stoi. Mam nadzieję, że to nie zanik zainteresowania światem potterowskim u autorów praktycznie wszystkich dobrych opowiadań. Cierpliwe czekam. :)

    OdpowiedzUsuń